Rappelz - darmowa gra MMORPG osadzona w świecie fantasy , pełnym magicznych bestiiPierwsze krokiPo rejestracji i wybraniu jednej z 3 dostępnych ras (Asura,Gaia,Deva) lądujemy na wyspie nazywanej "Wyspa Adeptów" od wybrania rasy zależy , w jakiej cześci wyspy wylądujemy . Odnajdujemy w pobliżu naszego nauczyciela ,który daje nam pierwsze Questy i każe iść dalej do kolejnego nauczyciela tak w końcu docieramy do miasta adeptów gdzie nasz Mentor Gildas nas poprowadzi dalej. Po wykonaniu kilkunastu Qestów wysyłają nas na kontynent np.do Katan (zależy jaką rasę wybraliśmy Katan-Asura , Horyzont-Gaia i Laksy-Deva)Odszukujemy naszego nowego mentora, który nas krótko wprowadza na kontynent.ProfesjeAsura-Bogowie zniszczeniaKłusownik - pierwsza profesja dla Asura1 zmiana profesji :-Obieżyświat (bardzo szybkie ataki fizyczne mieczami i sztyletami; potrafi wyssać życiez przeciwnika, aby uleczyć siebie ,spore uniki,posiada umiejętność wysysającą życie z zadanych obrażeń)
-Mroczny Czarodziej (niska obrona fizyczna i mało PŻ , debuffy, umiejętności przenoszące PŻ i PM z przeciwnika na siebie)-Mag(dużo umiejętności bestii, dobre Aury dla bestii, trudny do opanowania,
niska obrona fizyczna i magiczna)
2 zmiana do profesji obieżyświat:
-Skrytobójca (duża szybkość poruszania się, niewielką obronę wyrównuje częstymi unikami- Mroczny Łowca(atak dystansowy, niedrogi w utrzymaniu; niska obrona i mało życia)2 zmiana do profesji mroczny czarodziej:
-Czarnoksiężnik( pułapki, duży poziom zagrożenia atakami, niska obrona fizyczna,wyssanie PM i PŻ ze zwłok )
-Mag Chaosu (duża pula PM, bardzo duże, możliwe że najsilniejsze, ataki dostępnew grze, silne ataki uderzające w wiele potworów, mała ilość PŻ)
2 zmiana do profesji Mag:
- Mag Bitewny (duża pula PM, bardzo duże, możliwe że najsilniejsze, ataki dostępnew grze, silne ataki uderzające w wiele potworów, mała ilość PŻ )
Profesje Mistrzowskie:
Skrytobójca-Zabójca
Mroczny Łowca-Łowca Śmierci
Mag Chaosu-Nemesis
Czarnoksiężnik-Iluzjonista
Mag Bitewny-Nekromanta
Gaia-Strażnicy żywiołów
Łotrzyk- pierwsza profesja dla gaia
1 zmiana profesji:
-Wojownik (duża ilość PŻ, duża obrona fizyczna, dość dobry do tankowania,wolne ataki, brak umiejętności leczenia)
-Szaman(leczenie wskazanego celu, dobre wzmocnienia i obrona magiczna, niska
obrona fizyczna)
-Minstrel(brak umiejętności uzdrawiających; możliwość przemiany w posiadanegozwierzaka; mało zależny od swoich bestii)
2 zmiana dla profesji Wojownik:
-Mistrz Walk(bardzo dobry w pvp, duży atak fizyczny, spora obrona, może być tankiem)
-Łucznik(średnia ilość obrony fizycznej oraz magicznej, dobra w pojedynkach PvP,
dobra postać do solowania, powolny atak)
2 zmiana dla profesji Szaman:
-Szaman Bitewny(dobre buffy, leczenie, niska obrona, umiejętności zjadają sporą ilość PM, atakuje z bliska)-Druid(niska obrona, większość umiejętności ma długi czas odnowy, możliwośćwskrzeszenia siebie samego po śmierci [um])
2 zmiana dla profesji Minstrel:
-Przywoływacz(dorównuje sile wojowników, ma małe leczenie, dużo punktów życia,
dobry DD z możliwością tankowania, nie jest zależny od swojego chowańca, buffy)
Profesje Mistrzowskie :
Mistrz Walk - BerserkerŁucznik - Myśliwy
Szaman Bitewny - Elementalista
Druid - Arcydruid
Przywoływacz - Władca Bestii
Deva - Bogowie Kreacji
Przewodnik - pierwsza profesja dla Deva
1 zmiana profesji:
-Uzdrowiciel(dobre umiejętności leczące, ataki magiczne ofensywne, najlepsze
czary wzmacniające innych graczy, słaba obrona fizyczna, mało punktów życia,
dużo PM, ale słaba odnowa PM)
-Paladyn(sporo PŻ, leczenie, duża obrona fizyczna, umiejętność generowania aggro,
możliwość obrony blokiem, niska obrona magiczna)
-Hodowca(umiejętności wzmacniające bestie, duży atak, dobre leczenie bestii,
możliwość gry solo z dobrą bestią, średnia obrona, uzależniony od bestii)
2 zmiana profesji dla Uzdrowiciel:
-Kapłan(bardzo dobre buffy wzmacniające, leczenie całego PT, szybko znajduje PT,
duża regeneracja PM, niska obrona, mało umiejętności ataku, mała ilość PŻ)
-Kapelan(możliwość leczenia, mała ilość PŻ, spory atak magiczny, wysoka Wiedza
i Inteligencja, jest w stanie poradzić sobie sam/a w Lochach, słaba obrona fizyczna,
brak leczenia całej grupy)
2 zmiana profesji dla Paladyn:
-Rycerz(liczne debuffy, liczne skile generujące aggro, duża szansa na blok,
słaba obrona magiczna, dobry w PvP)
-Żołnierz(niższa obrona niż u Rycerza, wysokie obrażenia, może pełnić funkcję
DD lub tanka, posiada dużo umiejętności o krótkim czasie odnowy, sporo PŻ i
obrony)
2 zmiana profesji dla Hodowca:
-Opiekun Zwierząt(potrafi samodzielnie expić, jest zależny od bestii, leczy pety;samoleczenie, dobry tank z chowańcem, jego bestie są silne i wytrzymałe)
Profesje Mistrzowskie:
Rycerz-Templariusz
Żołnierz-Gwardzista
Kapłan-Wyrocznia
Kapelan-Egzorcysta
Opiekun Zwierząt - Pasterz Światła
Chowańce
Chowaniec(pet)-bestia ,która towarzyszy nam w grze. Można go zdobyć gdy posiadamy pustą kartę bestii , wtedy używamy umiejętności oswajania bestii i jeżeli oswojenie uda się to mamy chowańca.
Chowance dzielimy na różne poziomy według ich sily: - t1 (kurzak,zolwian,pantera) - t2 (wilk,osmiornica,ork,czerwona wrozka,niebieska wrozka,yeti,szkielet,syrena) -t3 (harpia,jastrzebiec,salamandra,biały jednorożec,mroczny jednorożec) -t4 (gerda,gnoll,centaur,anioł,naga) -t5 (cerber,kościan,dżin,mistyczny dżin) -t6 (tyran smierci,koala,biały smok)
Maskotka(Decopet)-male stworzonko stworzone po to aby zbierac nasz drop. Jest kilka maskotek: -krab szczypawa -piracka lajba -serduszek -kroliczek sloneczko -pastuszka -susel -panda -prosiak -lunakrolik Rank R1 -1lv do 19lv R2 -20lv do 49lv R3 -50lv do 79lv R4 -80lv do 99lv R5 -100lv do 119lv R6 -120lv do 149lv R7 -150lv do 170lv WierzchowceWierzchowce to takie bestie stworzone do ujezdzania.W kazdym miescie kupimy ornito, a Lydiana , Qilin oraz Tygrysa kupimy w Ukrytej Wiosce.
wtorek, 3 stycznia 2012
Początek
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz